poniedziałek, 22 września 2014

MIX kosmetyczny ShinyBox

Skusiłam się na zakup pudełeczka ShinyBox z mixem kosmetycznym. To moje pierwsze pudełeczko i niestety Shiny zniechęciło mnie do siebie. Wiem, że koszt tego boxa to tylko 19zł ale nie sądzę, żeby kosmetyki w nim zawarte były najlepiej ocenianymi przez Shinies a zostało to tak zareklamowane.

Zawartość mojego pudełka:



- Dove Antyperspirant w areozolu
- GOLDWELL Pianka do włosów
- GREEN PHARMACY Peeling cukrowo-solny
- WHITE FLOWERS Maseczka Błoto z morza martwego
- SYNCHROLINE Zestaw kremów do twarzy i ciała ( 4 próbki )

3 komentarze:

  1. Mnie się trafiło pudełko 2nd anniwersary http://granivera.blogspot.com/2014/09/shiny-box-mix-kosmetyczny-za-19-z.html widzę, ze dezodorant dove włożyli do każdego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszyłabym się z peelingu, a z reszty nie bardzo.. ;)

    OdpowiedzUsuń