poniedziałek, 1 września 2014

Bingospa

Skorzystałam z promocji dla Perkursorek i złożyłam zamówienie z Bingospa. Jest to moje pierwsze spotkanie z tymi kosmetykami. Przesyłka już do mnie dotarła a w niej:


Mocny peeling błotny do twarzy - kwas glikolowy i mlekowy, kwasy owocowe BingoSpa
Cynkowa maska do twarzy BingoSpa
Delikatnie złuszczający krem z kwasami AHA BingoSpa
Jedwab - mleczko do mycia twarzy i szyi BingoSpa
Szampon z kompleksem alg morskich i ekstraktów roślinnych BingoSpa
Czekoladowy koktajl do kąpieli BingoSpa

Niestety w trakcie transportu częściowo rozlał się czekoladowy koktajl do kąpieli, butelka była źle zakręcona.

Po zapoznaniu się z kosmetykami zamieszczę recenzję.


Ps. Bingospa zachowało się bardzo profesjonalnie, zostanie wysłany do mnie nowy koktajl czekoladowy.

3 komentarze:

  1. ten czekoladowy koktajl mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym wypróbowała coś z kosmetyków tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy można jeszcze skorzystać, bo ja zapomniałam a po Waszych przesyłkach, żal mi tyłek ściska :D

    OdpowiedzUsuń