sobota, 27 września 2014

Lane perfumy Ambra nowa współpraca

W ramach współpracy z Lane perfumy - Ambra otrzymałam 3 wybrane przez siebie flakoniki perfum. Zdecydowałam się na odpowiedniki: 24. LACOSTE POUR FEMME 2003 - Lacoste 30. CHANEL CHANCE - COCO CHANEL 32. GLOW - JENNIFER LOPEZ. Ekspresowa przesyłka dotarła do mnie już na drugi dzień po zamówieniu. Solidnie zapakowana paczka a w niej zabezpieczone każde z osobna perfumy. Z ciekawości wypróbowałam pierwsze, które wpadły mi w rękę a mianowicie LACOSTE POUR FEMME 2003 - Lacoste. Zapach bardzo intensywny, zblizony do oryginału, trwałość perfum bardzo dobra. Przez cały dzień czułam je na sobie a jeszcze na drugi dzień moje ubranie nimi pachniało.


Lane perfumy to doskonała alternatywa dla tych, którzy chcą pięknie pachnieć za niewielkie pieniądze. 60ml flakonik możemy zakupić już za 20zł, w ofercie są różne pojemności perfum.

Zapraszam do odwiedzania strony KLIK i zapoznania się z ofertą sklepu, jest możliwość zamówienia testerów. Dla stałych klientów bardzo ciekawy program lojalnościowy.

2 komentarze:

  1. Gratuluję współpracy :) Oryginalne zapachy znam, więc ciekawa jestem jak pachną te zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Ja używam perfumek FM, które też mają zapachy zbliżone do oryginałów. Są fajne i dużo tańsze :)

    OdpowiedzUsuń