wtorek, 5 sierpnia 2014

Nowe Always Ultra przetestowałam polecam

Dopiero niedawno miałam możliwość przetestowania otrzymanych podpasek Always Ultra i chciałabym się podzielić opinią na ich temat z Wami. Wcześniejsze "wydanie" nie przypadło mi do gustu. Po przetestowaniu nowego skłonna byłabym je kupić. Na plus zmieniła się powłoka podpaski, jest bardziej delikatna, przyjemna. Podpaski są super chłonne,cienkie, zapewniają komfort. Jeśli chodzi o Always Ultra Night to z całego opakowania użyłam tylko jedną, nie mam potrzeby używania tak duuuużych podpasek, ale na obfite krwawienia na pewno doskonale się sprawdzą :)

A Wy miałyście okazję przetsetowania Nowych Always Ultra? Co sądzicie na ich temat?


Zachęcam do pobrania przydatnego dla każdej kobiety kalendarzyka menstruacyjnego http://trndload.com/pl/always/always-menstruation.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz