piątek, 27 czerwca 2014

Avon moje ulubione

Postanowiłam przedstawić Wam moje ulubione kosmetyki z firmy Avon. Wiem, że są różne opinie nt. tej firmy i jej produktów. Oto moje wypróbowane, przetestowane, sprawdzone, polecane :)
Płyn do kąpieli Tym razem skusiłam się na pięknie pachnący Wiosenny Ogród, oraz standardowo Zielone Jabłuszko. 500 ml, promocyjna cena 6,99 Korektor rozświetlająco-antystresowy Sprawdza się doskonale w szybkim zamaskowaniu pryszcza, co niestety ale w moim przypadku zdarza się często. 6 ml, cena 14,99 Wszystkim znane Perełki brązujące 22g, cena promocyjna 18,99 Szminka "Doskonałość absolutna" delikatnie nawilżająca, ja wybrałam kolor Creamy Melon. 3,6g, cena 15,99 Neonowa konturówka do oczu, wybrałam kolor standardowy, Blackset Black, doskonała dla osób którym niedokładnie wychodzi kreska eye linerem 0,28g cena 9,99 Woda perfumowana Avon Femme kategoria kwiatowo-owowcowo-piżmowa (gruszka,magolia,drewno bursztynowe) 50ml, cena 44,99

2 komentarze:

  1. Uwielbiam płyny do kąpiel z Avonu bardzo ładnie pachną :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń